Căutare în site
Noutăți
- Admitere în L.T.B.E., nivelul școlar gimnazial, clasa a V-a, anul școlar 2021-2022
- Proiectul privind Învățământul Secundar (ROSE)
- Înscriere în L.T.B.E., nivelul școlar primar, clasa pregătitoare, anul școlar 2021-2022
- Scoala după scoală 2021
- Admitere în L.T.B.E., nivelul școlar liceal, clasa a IX-a, anul școlar 2020-2021
- Evaluare Națională 2020
- Examen de Bacalaureat 2020
- Orarul școlar, anul școlar 2019-2020
Examene / Evaluare
Olimpiade şi concursuri
Autentificare
Plan managerial
OBIECTIVE GENERALE:
A. CAPACITATE INSTITUŢIONALĂ
- Proiectarea activităţilor manageriale pe baza unei analize realiste, cu obiective strategice care să vizeze creşterea calităţii actului educaţional şi implementarea valorilor educaţiei creştine.
- Implementarea strategiilor, mecanismelor şi a procedurilor specifice managementului operaţional, care să producă creşterea eficienţei şi funcţionalităţii structurilor şcolii.
- Utilizarea eficientă a spaţiilor şcolare administrative şi auxiliare şi dezvoltarea acestora In vederea creşterii eficienţei actului educaţional;
- Modernizarea bazei materiale şi a infrastructurii şcolare pentru asigurarea unui climat optim de desfăşurare a activităţii instructiv-educative;
- Implementarea noilor prevederi metodologice referitoare la recrutarea resurselor umane, In condiţiile descentralizării sistemului de Invăţămant şi crearea unui sistem de selecţie, angajare, mentorat şi formare continuă a personalului didactic, personalului didactic auxiliar şi nedidactic.
- Analiza Proiectului de Imbunătăţire a calităţii educaţiei din Raportul de Evaluare internă a Calităţii şi remedierea problemelor In conformitate cu obiectivele de Imbunătăţire propuse.
B. EFICACITATE INSTITUŢIONALĂ
- Proiectarea şi formularea unei oferte educaţionale diverse şi implementarea unui curriculum adaptat nevoilor beneficiarilor educaţiei, mai ales la nivelul ofertei C.D.Ş. şi a programelor de formare extracurriculare şi extra-şcolare.
- Elaborarea unor programe de formare a elevilor, care să consolideze competenţele academice şi caracterul elevilor In direcţia materializării Viziunii creştine a Liceului Teologic Baptist Emanuel.
- Pregătirea, implementarea, organizarea şi monitorizarea continuării de către elevi a şcolarizării prin ciclul superior al liceului, a desfăşurării examenului de Bacalaureat, a admiterii In clasa a IX-a şi In şcoala postliceală .
- Informarea şi formarea continuă a cadrelor didactice In scopul valorificării potenţialului şi stimulării creşterii calităţii profesionale, prin aplicarea unor strategii centrate pe elev In procesul de predare- Invăţare.
- Construirea unui proiect de buget adaptat nevoilor şi proiectelor de dezvoltare ale şcolii şi gestionarea eficientă a resurselor financiare alocate de la buget, precum şi atragerea unor resurse extrabugetare.
- Implementărea obiectivelor sociale ale politicii guvernamentale In domeniul Invăţămantului şi continuarea programului social propriu de sponsorizare a elevilor cu probleme financiare, prin atragerea de fonduri extra-bugetare.
C. MANAGEMENTUL CALITĂŢII
- Implementarea strategiilor şi procedurilor interne de evaluare a calităţii şcolii şi a tuturor măsurilor care asigură atingerea standardelor calităţii In activitatea instructiv-educativă.
- Elaborarea şi aplicarea unui sistem de proceduri cu privire la iniţierea, monitorizarea şi revizuirea periodică a programelor şi activităţilor desfăşurate.
- Crearea unui sistem de proceduri de monitorizare a evaluării pentru creşterea calităţii şi optimizarea procesului de evaluare a activităţilor didactice.
- Informarea, asistarea şi evaluarea personalului didactic, precum şi stimularea creşterii calităţii competenţelor ştiinţifice, psihopedagogice şi metodice, prin aplicarea unor proceduri de evaluare periodică complexe multicriteriale;
- Optimizarea accesului la resursele educaţionale şi asigurarea accesului la informaţiile cu privire la programele de studii pentru persoanele şi instituţiile interesate.
-
Constituirea şi actualizarea bazei de date a şcolii legate de evaluarea internă a calităţii şi funcţionarea structurilor responsabile cu evaluarea internă a calităţii
OBIECTIVE GENERALE:
A. CAPACITATE INSTITUŢIONALĂ
- Proiectarea activităţilor manageriale pe baza unei analize realiste, cu obiective strategice care să vizeze creşterea calităţii actului educaţional şi implementarea valorilor educaţiei creştine.
- Implementarea strategiilor, mecanismelor şi a procedurilor specifice managementului operaţional, care să producă creşterea eficienţei şi funcţionalităţii structurilor şcolii.
- Utilizarea eficientă a spaţiilor şcolare administrative şi auxiliare şi dezvoltarea acestora In vederea creşterii eficienţei actului educaţional;
- Modernizarea bazei materiale şi a infrastructurii şcolare pentru asigurarea unui climat optim de desfăşurare a activităţii instructiv-educative;
- Implementarea noilor prevederi metodologice referitoare la recrutarea resurselor umane, In condiţiile descentralizării sistemului de Invăţămant şi crearea unui sistem de selecţie, angajare, mentorat şi formare continuă a personalului didactic, personalului didactic auxiliar şi nedidactic.
- Analiza Proiectului de Imbunătăţire a calităţii educaţiei din Raportul de Evaluare internă a Calităţii şi remedierea problemelor In conformitate cu obiectivele de Imbunătăţire propuse.
B. EFICACITATE INSTITUŢIONALĂ
- Proiectarea şi formularea unei oferte educaţionale diverse şi implementarea unui curriculum adaptat nevoilor beneficiarilor educaţiei, mai ales la nivelul ofertei C.D.Ş. şi a programelor de formare extracurriculare şi extra-şcolare.
- Elaborarea unor programe de formare a elevilor, care să consolideze competenţele academice şi caracterul elevilor In direcţia materializării Viziunii creştine a Liceului Teologic Baptist Emanuel.
- Pregătirea, implementarea, organizarea şi monitorizarea continuării de către elevi a şcolarizării prin ciclul superior al liceului, a desfăşurării examenului de Bacalaureat, a admiterii In clasa a IX-a şi In şcoala postliceală .
- Informarea şi formarea continuă a cadrelor didactice In scopul valorificării potenţialului şi stimulării creşterii calităţii profesionale, prin aplicarea unor strategii centrate pe elev In procesul de predare- Invăţare.
- Construirea unui proiect de buget adaptat nevoilor şi proiectelor de dezvoltare ale şcolii şi gestionarea eficientă a resurselor financiare alocate de la buget, precum şi atragerea unor resurse extrabugetare.
- Implementărea obiectivelor sociale ale politicii guvernamentale In domeniul Invăţămantului şi continuarea programului social propriu de sponsorizare a elevilor cu probleme financiare, prin atragerea de fonduri extra-bugetare.
C. MANAGEMENTUL CALITĂŢII
- Implementarea strategiilor şi procedurilor interne de evaluare a calităţii şcolii şi a tuturor măsurilor care asigură atingerea standardelor calităţii In activitatea instructiv-educativă.
- Elaborarea şi aplicarea unui sistem de proceduri cu privire la iniţierea, monitorizarea şi revizuirea periodică a programelor şi activităţilor desfăşurate.
- Crearea unui sistem de proceduri de monitorizare a evaluării pentru creşterea calităţii şi optimizarea procesului de evaluare a activităţilor didactice.
- Informarea, asistarea şi evaluarea personalului didactic, precum şi stimularea creşterii calităţii competenţelor ştiinţifice, psihopedagogice şi metodice, prin aplicarea unor proceduri de evaluare periodică complexe multicriteriale;
- Optimizarea accesului la resursele educaţionale şi asigurarea accesului la informaţiile cu privire la programele de studii pentru persoanele şi instituţiile interesate.
- Constituirea şi actualizarea bazei de date a şcolii legate de evaluarea internă a calităţii şi funcţionarea structurilor responsabile cu evaluarea internă a calităţii
Puteti vizualiza sau descarca fisierele de aici: