• Home
  • Viziunea şcolii
    • Istoricul scolii
    • Viziunea scolii
    • Misiunea scolii
    • Proiect de Dezvoltare Institutionala
    • Plan managerial
    • Organigrama scolii
  • Curriculum
    • Nivel scolar primar
      • Plan cadru de invatamant
      • Oferta C.D.S.
      • Orarul scolii
    • Nivel scolar gimnazial
      • Plan cadru de invatamant
      • Oferta C.D.S.
      • Orarul scolii
    • Nivel scolar liceal
      • Plan cadru de invatamant
      • Oferta C.D.S.
      • Orarul scolii
    • Calendarul activitatilor
  • Resurse umane
    • Conducerea scolii
      • Consiliul de Administratie
      • Directorul
      • Coordonator Programe şi Proiecte Educative
      • Şefii de catedre
      • Responsabili de comisii
    • Corpul profesoral
      • Profesori
      • Catedre
      • Profesori diriginti
    • Elevi
      • Consiliul elevilor reprezentativi (CER)
      • Clasa pregatitoare
      • Clasa I
      • Clasa a II-a
      • Clasa a III-a
      • Clasa a IV-a
      • Clasa a V-a
      • Clasa a VI-a
      • Clasa a VII-a
      • Clasa a VIII-a
      • Clasa a IX-a A
      • Clasa a IX-a B
      • Clasa a X-a A
      • Clasa a X-a B
      • Clasa a XI-a A
      • Clasa a XI-a B
      • Clasa a XII-a A
      • Clasa a XII-a B
    • Parinti
      • Consiliul reprezentativ al parintilor
      • Comitetul de parinti
    • Serviciul administrativ
      • Personal didactic auxiliar
      • Personal nedidactic
  • Resurse materiale
    • Infrastructura scolara
    • Dotari didactico-materiale
  • Programe educationale
    • Programe de formare profesori
      • Programul de formare "Profesor Plus"
      • Programul de formare "Diriginte Plus"
      • Programul de formare "Echipa Plus"
      • Programul de formare "Mentorat Plus"
    • Programe de formare elevi
      • Programul de formare "Disciplina Plus"
      • Programul de Capelă
      • Parteneriatul European Calvijn College Goes Olanda
      • Parteneriat cu A.C.S.I. -Student leadership
      • Programul de cercuri şcolare
      • Grupa de excelenta Geografie
      • Programul de cercuri sportive
      • Festivalul coral "Soli Deo Gloria"
      • Programul corului Liceului Emanuel
      • Programul "Zilele Liceului Emanuel"
      • Programul "Ziua Profesiilor"
      • Programul excursiei de primavara "Emanuel"
      • Programul de misiune creştina
      • Programul de consiliere
  • Resurse media
    •    Video    
    •     Foto     
  • Evaluarea calitatii
    • Managementul calitatii
    • Regulamentul de functionare al CEAC
    • Comisia de evaluare si asigurare a calitatii
    • Raportul de evaluare interna a calitatii
  • Contact
Căutare în site
Noutăți
  • Admitere în L.T.B.E., nivelul școlar liceal, clasa a IX-a, anul școlar 2020-2021
  • Admitere în L.T.B.E., nivelul școlar gimnazial, clasa a V-a, anul școlar 2020-2021
  • Înscriere în L.T.B.E., nivelul școlar primar, clasa pregătitoare, anul școlar 2020-2021
  • Evaluare Națională 2020
  • Examen de Bacalaureat 2020
  • Orarul școlar, anul școlar 2019-2020
  • Structura anului școlar 2019-2020
Legislaţie / Regulamente
  • Statutul elevului
  • Regulamentul de Organizare și Funcționare (R.O.F.)
  • Legea Educaţiei Naţionale
  • Regulamentul naţional (ROFUIP)
  • Regulamentul Intern
  • Proceduri specifice
  • Legislaţie acordare burse
Examene / Evaluare
  • Admitere liceu
  • Examenul de capacitate 2019
  • Examenul de Bacalaureat 2019
Olimpiade şi concursuri
  • Olimpiade şcolare
  • Concursuri şcolare
Informare Plus
  • Scoala Altfel
  • Orarul şcolii
  • Catalog virtual
  • Intranet
  • Arhiva
  • Incarca fisiere
Autentificare



  • Aţi uitat parola?
  • Aţi uitat utilizatorul?
Linkuri media
  • Follow us on Facebook

Plan managerial

OBIECTIVE GENERALE:

A. CAPACITATE INSTITUŢIONALĂ

  1. Proiectarea activităţilor manageriale pe baza unei analize realiste, cu obiective strategice care să vizeze creşterea calităţii actului educaţional şi implementarea valorilor educaţiei creştine.
  2. Implementarea strategiilor, mecanismelor şi a procedurilor specifice managementului operaţional, care să producă creşterea eficienţei şi funcţionalităţii structurilor şcolii.
  3. Utilizarea eficientă a spaţiilor şcolare administrative şi auxiliare şi dezvoltarea acestora In vederea creşterii eficienţei actului educaţional;
  4. Modernizarea bazei materiale şi a infrastructurii şcolare pentru asigurarea unui climat optim de desfăşurare a activităţii instructiv-educative;
  5. Implementarea noilor prevederi metodologice referitoare la recrutarea resurselor umane, In condiţiile descentralizării sistemului de Invăţămant şi crearea unui sistem de selecţie, angajare, mentorat şi formare continuă a personalului didactic, personalului didactic auxiliar şi nedidactic.
  6. Analiza Proiectului de Imbunătăţire a calităţii educaţiei din Raportul de Evaluare internă a Calităţii şi remedierea problemelor In conformitate cu obiectivele de Imbunătăţire propuse.

B. EFICACITATE INSTITUŢIONALĂ

  1. Proiectarea şi formularea unei oferte educaţionale diverse şi implementarea unui curriculum adaptat nevoilor beneficiarilor educaţiei, mai ales la nivelul ofertei C.D.Ş. şi a programelor de formare extracurriculare şi extra-şcolare.
  2. Elaborarea unor programe de formare a elevilor, care să consolideze competenţele academice şi caracterul elevilor In direcţia materializării Viziunii creştine a Liceului Teologic Baptist Emanuel.
  3. Pregătirea, implementarea, organizarea şi monitorizarea continuării de către elevi a şcolarizării prin ciclul superior al liceului, a desfăşurării examenului de Bacalaureat, a admiterii In clasa a IX-a şi In şcoala postliceală .
  4. Informarea şi formarea continuă a cadrelor didactice In scopul valorificării potenţialului şi stimulării creşterii calităţii profesionale, prin aplicarea unor strategii centrate pe elev In procesul de predare- Invăţare.
  5. Construirea unui proiect de buget adaptat nevoilor şi proiectelor de dezvoltare ale şcolii şi gestionarea eficientă a resurselor financiare alocate de la buget, precum şi atragerea unor resurse extrabugetare.
  6. Implementărea obiectivelor sociale ale politicii guvernamentale In domeniul Invăţămantului şi continuarea programului social propriu de sponsorizare a elevilor cu probleme financiare, prin atragerea de fonduri extra-bugetare.

C. MANAGEMENTUL CALITĂŢII

  1. Implementarea strategiilor şi procedurilor interne de evaluare a calităţii şcolii şi a tuturor măsurilor care asigură atingerea standardelor calităţii In activitatea instructiv-educativă.
  2. Elaborarea şi aplicarea unui sistem de proceduri cu privire la iniţierea, monitorizarea şi revizuirea periodică a programelor şi activităţilor desfăşurate.
  3. Crearea unui sistem de proceduri de monitorizare a evaluării pentru creşterea calităţii şi optimizarea procesului de evaluare a activităţilor didactice.
  4. Informarea, asistarea şi evaluarea personalului didactic, precum şi stimularea creşterii calităţii competenţelor ştiinţifice, psihopedagogice şi metodice, prin aplicarea unor proceduri de evaluare periodică complexe multicriteriale;
  5. Optimizarea accesului la resursele educaţionale şi asigurarea accesului la informaţiile cu privire la programele de studii pentru persoanele şi instituţiile interesate.
  6. Constituirea şi actualizarea bazei de date a şcolii legate de evaluarea internă a calităţii şi funcţionarea structurilor responsabile cu evaluarea internă a calităţii

    OBIECTIVE GENERALE:

    A. CAPACITATE INSTITUŢIONALĂ

  7. Proiectarea activităţilor manageriale pe baza unei analize realiste, cu obiective strategice care să vizeze creşterea calităţii actului educaţional şi implementarea valorilor educaţiei creştine.
  8. Implementarea strategiilor, mecanismelor şi a procedurilor specifice managementului operaţional, care să producă creşterea eficienţei şi funcţionalităţii structurilor şcolii.
  9. Utilizarea eficientă a spaţiilor şcolare administrative şi auxiliare şi dezvoltarea acestora In vederea creşterii eficienţei actului educaţional;
  10. Modernizarea bazei materiale şi a infrastructurii şcolare pentru asigurarea unui climat optim de desfăşurare a activităţii instructiv-educative;
  11. Implementarea noilor prevederi metodologice referitoare la recrutarea resurselor umane, In condiţiile descentralizării sistemului de Invăţămant şi crearea unui sistem de selecţie, angajare, mentorat şi formare continuă a personalului didactic, personalului didactic auxiliar şi nedidactic.
  12. Analiza Proiectului de Imbunătăţire a calităţii educaţiei din Raportul de Evaluare internă a Calităţii şi remedierea problemelor In conformitate cu obiectivele de Imbunătăţire propuse.

B. EFICACITATE INSTITUŢIONALĂ

  1. Proiectarea şi formularea unei oferte educaţionale diverse şi implementarea unui curriculum adaptat nevoilor beneficiarilor educaţiei, mai ales la nivelul ofertei C.D.Ş. şi a programelor de formare extracurriculare şi extra-şcolare.
  2. Elaborarea unor programe de formare a elevilor, care să consolideze competenţele academice şi caracterul elevilor In direcţia materializării Viziunii creştine a Liceului Teologic Baptist Emanuel.
  3. Pregătirea, implementarea, organizarea şi monitorizarea continuării de către elevi a şcolarizării prin ciclul superior al liceului, a desfăşurării examenului de Bacalaureat, a admiterii In clasa a IX-a şi In şcoala postliceală .
  4. Informarea şi formarea continuă a cadrelor didactice In scopul valorificării potenţialului şi stimulării creşterii calităţii profesionale, prin aplicarea unor strategii centrate pe elev In procesul de predare- Invăţare.
  5. Construirea unui proiect de buget adaptat nevoilor şi proiectelor de dezvoltare ale şcolii şi gestionarea eficientă a resurselor financiare alocate de la buget, precum şi atragerea unor resurse extrabugetare.
  6. Implementărea obiectivelor sociale ale politicii guvernamentale In domeniul Invăţămantului şi continuarea programului social propriu de sponsorizare a elevilor cu probleme financiare, prin atragerea de fonduri extra-bugetare.

C. MANAGEMENTUL CALITĂŢII

  1. Implementarea strategiilor şi procedurilor interne de evaluare a calităţii şcolii şi a tuturor măsurilor care asigură atingerea standardelor calităţii In activitatea instructiv-educativă.
  2. Elaborarea şi aplicarea unui sistem de proceduri cu privire la iniţierea, monitorizarea şi revizuirea periodică a programelor şi activităţilor desfăşurate.
  3. Crearea unui sistem de proceduri de monitorizare a evaluării pentru creşterea calităţii şi optimizarea procesului de evaluare a activităţilor didactice.
  4. Informarea, asistarea şi evaluarea personalului didactic, precum şi stimularea creşterii calităţii competenţelor ştiinţifice, psihopedagogice şi metodice, prin aplicarea unor proceduri de evaluare periodică complexe multicriteriale;
  5. Optimizarea accesului la resursele educaţionale şi asigurarea accesului la informaţiile cu privire la programele de studii pentru persoanele şi instituţiile interesate.
  6. Constituirea şi actualizarea bazei de date a şcolii legate de evaluarea internă a calităţii şi funcţionarea structurilor responsabile cu evaluarea internă a calităţii

Puteti vizualiza sau descarca fisierele de aici:

Plan managerial 2015-2016

Plan managerial 2016-2017

Plan managerial 2017-2018

Proiect de Dezvoltare Instituțională perioada 2016-2020

http://plasticsurgery.com.ua
http://www.fiat.niko.ua/
http://www.nissan-ask.com.ua/
http://niko-trading.niko.ua/
http://4football.com.ua
www.http://avto-poliv.com.ua
www.http://budlux.com.ua/
http://www.extramoda.com.ua/
 

Copyright © Liceul Teologic Baptist Emanuel Cluj-Napoca
All Rights Reserved.

Created by Punctro.com - Powered by RMmediaproduction.com