• Home
  • Viziunea şcolii
    • Istoricul scolii
    • Viziunea scolii
    • Misiunea scolii
    • Proiect de Dezvoltare Institutionala
    • Plan managerial
    • Organigrama scolii
  • Curriculum
    • Nivel scolar gimnazial
      • Plan cadru de invatamant
      • Oferta C.D.S.
      • Orarul scolii
    • Nivel scolar liceal
      • Plan cadru de invatamant
      • Oferta C.D.S.
      • Orarul scolii
    • Nivel scolar postliceal
      • Plan cadru de invatamant
      • Oferta C.D.S.
      • Orarul scolii
    • Calendarul activitatilor
  • Resurse umane
    • Conducerea scolii
      • Consiliul de Administratie
      • Directorul
      • Coordonator Programe şi Proiecte Educative
      • Şefii de catedre
      • Responsabili de comisii
    • Corpul profesoral
      • Profesori
      • Catedre
      • Profesori diriginti
    • Elevi
      • Consiliul elevilor reprezentativi (CER)
      • Clasa a V-a
      • Clasa a VI-a
      • Clasa a IX-a A
      • Clasa a IX-a B
      • Clasa a X-a A
      • Clasa a X-a B
      • Clasa a XI-a A
      • Clasa a XI-a B
      • Clasa a XII-a A
      • Clasa a XII-a B
      • Anul I postliceal
      • Anul II postliceal
      • Anul III postliceal
    • Parinti
      • Consiliul reprezentativ al parintilor
      • Comitetul de parinti
    • Serviciul administrativ
      • Personal didactic auxiliar
      • Personal nedidactic
  • Resurse materiale
    • Infrastructura scolara
    • Dotari didactico-materiale
  • Programe educationale
    • Programe de formare profesori
      • Programul de formare "Profesor Plus"
      • Programul de formare "Diriginte Plus"
      • Programul de formare "Echipa Plus"
      • Programul de formare "Mentorat Plus"
    • Programe de formare elevi
      • Programul de formare "Disciplina Plus"
      • Programul de Capelă
      • Parteneriatul European Calvijn College Goes Olanda
      • Parteneriat cu A.C.S.I. -Student leadership
      • Programul de cercuri şcolare
      • Grupa de excelenta Geografie
      • Programul de cercuri sportive
      • Festivalul coral "Soli Deo Gloria"
      • Programul corului Liceului Emanuel
      • Programul "Zilele Liceului Emanuel"
      • Programul "Ziua Profesiilor"
      • Programul excursiei de primavara "Emanuel"
      • Programul de misiune creştina
      • Programul de consiliere
  • Resurse media
    •    Video    
    •     Foto     
  • Evaluarea calitatii
    • Managementul calitatii
    • Regulamentul de functionare al CEAC
    • Comisia de evaluare si asigurare a calitatii
    • Raportul de evaluare interna a calitatii
  • Contact
Căutare în site
Noutăți
  • BACALAUREAT 2018
  • Program audienţe profesori
  • Orarul şcolii
  • Admitere clasa a IX-a 2018-2019
  • Începerea anului şcolar 2018-2019 / Structura anului şcolar
  • Înscrierea la nivelul şcolar primar, clasa pregătitoare 2018-2019
  • Oferta educaţională anul şcolar 2018-2019
Legislaţie / Regulamente
  • Statutul elevului
  • Structura anului şcolar 2018-2019
  • Legea Educaţiei Naţionale
  • Regulamentul naţional (ROFUIP)
  • Regulamentul Intern
  • Proceduri specifice
  • Legislaţie acordare burse
Examene / Evaluare
  • Admitere liceu
  • Admitere nivelul școlar postliceal, an școlar 2018-2019
  • Examenul de Bacalaureat
  • Admiterea la nivel şcolar gimnazial 2018
Olimpiade şi concursuri
  • Olimpiade şcolare
  • Concursuri şcolare
Informare Plus
  • Scoala Altfel
  • Orarul şcolii
  • Catalog virtual
  • Intranet
  • Arhiva
  • Incarca fisiere
Autentificare



  • Aţi uitat parola?
  • Aţi uitat utilizatorul?
Linkuri media
  • Follow us on Facebook

Plan managerial

OBIECTIVE   GENERALE:

 A.  CAPACITATE  INSTITUŢIONALĂ

  1. Proiectarea  activităţilor manageriale pe baza unei analize  realiste, cu obiective strategice  care  să  vizeze creşterea   calităţii  actului   educaţional   şi  implementarea  valorilor  educaţiei  creştine.
  2. Implementarea  strategiilor,  mecanismelor  şi a  procedurilor  specifice managementului  operaţional, care să   producă  creşterea eficienţei  şi  funcţionalităţii structurilor  şcolii.
  3. Utilizarea eficientă  a spaţiilor şcolare administrative şi auxiliare şi dezvoltarea acestora  în vederea creşterii  eficienţei  actului  educaţional;
  4. Modernizarea bazei materiale şi a infrastructurii   şcolare  pentru asigurarea unui climat  optim  de desfăşurare a activităţii instructiv-educative;
  5. Implementarea noilor prevederi metodologice referitoare la recrutarea resurselor umane, în condiţiile descentralizării sistemului de învăţământ şi  crearea  unui  sistem de selecţie, angajare, mentorat şi formare continuă  a  personalului  didactic, personalului  didactic  auxiliar  şi  nedidactic.
  6. Analiza Proiectului  de  îmbunătăţire a  calităţii  educaţiei  din  Raportul  de  Evaluare  internă  a  Calităţii  şi  remedierea  problemelor  în  conformitate  cu  obiectivele de  îmbunătăţire   propuse. 

B.  EFICACITATE  INSTITUŢIONALĂ

  1. Proiectarea şi formularea  unei  oferte  educaţionale  diverse  şi  implementarea unui  curriculum adaptat nevoilor  beneficiarilor educaţiei, mai  ales  la  nivelul  ofertei  C.D.Ş. şi  a  programelor  de  formare  extracurriculare  şi  extra-şcolare.
  2. Elaborarea  unor  programe  de  formare  a  elevilor,  care  să consolideze competenţele  academice  şi   caracterul  elevilor  în  direcţia  materializării  Viziunii  creştine a  Liceului   Teologic  Baptist   Emanuel.
  3. Pregătirea, implementarea, organizarea  şi monitorizarea  continuării de către  elevi a şcolarizării prin ciclul superior al liceului, a desfăşurării examenului de Bacalaureat, a admiterii în clasa a IX-a şi în şcoala  postliceală .
  4. Informarea  şi  formarea  continuă a cadrelor didactice în scopul valorificării  potenţialului  şi stimulării  creşterii   calităţii  profesionale, prin aplicarea unor strategii centrate  pe  elev  în  procesul de  predare- învăţare.
  5. Construirea  unui  proiect  de  buget  adaptat  nevoilor  şi  proiectelor  de  dezvoltare  ale  şcolii    şi  gestionarea  eficientă a resurselor   financiare   alocate  de  la  buget,  precum  şi  atragerea  unor   resurse  extrabugetare.
  6. Implementărea  obiectivelor  sociale ale  politicii guvernamentale  în  domeniul învăţământului  şi continuarea  programului  social  propriu de  sponsorizare  a  elevilor  cu  probleme  financiare,  prin  atragerea  de  fonduri  extra-bugetare.

C.  MANAGEMENTUL    CALITĂŢII

  1. Implementarea strategiilor şi  procedurilor  interne  de  evaluare  a calităţii  şcolii şi a tuturor măsurilor care asigură  atingerea  standardelor  calităţii  în activitatea  instructiv-educativă.
  2. Elaborarea  şi  aplicarea  unui  sistem  de  proceduri cu  privire  la  iniţierea, monitorizarea  şi  revizuirea  periodică  a  programelor  şi  activităţilor  desfăşurate.
  3. Crearea  unui  sistem de proceduri  de  monitorizare a  evaluării  pentru creşterea  calităţii şi  optimizarea procesului  de  evaluare  a  activităţilor  didactice.
  4. Informarea, asistarea  şi evaluarea  personalului  didactic, precum şi stimularea creşterii calităţii  competenţelor  ştiinţifice, psihopedagogice şi metodice, prin aplicarea unor proceduri de evaluare  periodică  complexe  multicriteriale;
  5. Optimizarea  accesului  la  resursele  educaţionale  şi  asigurarea  accesului  la  informaţiile cu  privire  la programele  de  studii  pentru  persoanele şi instituţiile  interesate.
  6. Constituirea  şi actualizarea  bazei  de  date  a  şcolii legate de  evaluarea  internă  a  calităţii  şi funcţionarea  structurilor  responsabile  cu  evaluarea  internă  a  calităţii

 

Puteti descarca fisierele de aici:

Plan managerial 2006-2007

Plan managerial 2007-2008

Plan managerial 2008-2009

Plan managerial 2011-2012

http://plasticsurgery.com.ua
http://www.fiat.niko.ua/
http://www.nissan-ask.com.ua/
http://niko-trading.niko.ua/
http://4football.com.ua
www.http://avto-poliv.com.ua
www.http://budlux.com.ua/
http://www.extramoda.com.ua/
 

Copyright © Liceul Teologic Baptist Emanuel Cluj-Napoca
All Rights Reserved.

Created by Punctro.com - Powered by RMmediaproduction.com