Proceduri specifice
LISTA PROCEDURILOR
AN ȘCOLAR 2014-2015
Nr. Crt. |
Numele procedurii |
Numărul procedurii |
|
Procedura privind modalitatea de înfiinţare a comisiei de evaluare şi asigurare a calităţii â C.E.A.C.
|
1 |
|
Procedura de elaborare şi revizuire a planului de dezvoltare instituţională
|
2 |
|
Procedura privind desfăşurarea activităţii de autoevaluare instituţională
|
3 |
|
Procedura privind evaluarea calităţii procesului educaţional
|
4 |
|
Procedura de îmbunătăţire a activităţilor
|
5 |
|
Procedura de management a resurselor umane pentru personalul didactic, didactic auxiliar şi nedidactic (recrutare, selectie, normare, utilizare, stimulare, disponibilizare)
|
6 |
|
Procedura privind revizuirea periodică a ofertei educaţionale
|
7 |
|
Procedura de promovare a ofertei educaţionale
|
8 |
|
Procedură operaţională privind realizarea curriculum-ului la decizia şcolii C.D.Ş.
|
9 |
|
Procedura privind revizuirea periodică a CDŞ
|
10 |
|
Procedura operaţională privind comunicarea cu părinţii
|
11 |
|
Procedura operaţională privind comunicarea formală internă cu personalul propriu şi cu elevii
|
12 |
|
Procedura operaţională privind comunicarea formală externă cu grupuri semnificative de interes şi cu alte instituţii
|
13 |
|
Procedura privind evaluarea rezultatelor învăţării
|
14 |
|
Procedura operaţională privind informarea regulată a elevilor şi părinţilor privind progresul realizat şi rezultatele şcolare
|
15 |
|
Procedura privind desfăşurarea activităţii de evaluare a profesorilor
|
16 |
|
Procedura operaţională privind evaluarea performanţei personalului auxiliar şi nedidactic
|
17 |
|
Procedura de prelucrare a datelor personale (cu caracter confidenţial)
|
18 |
|
Procedura privind centralizarea anuală a datelor
|
19 |
|
Procedură privind colectarea regulată a feed-back-ului
|
20 |
|
Procedură privind realizarea şi actualizarea bazei de date
|
21 |
|
Procedură de gestionare date/bază de date
|
22 |
|
Procedura privind monitorizarea absenţelor
|
23 |
|
Procedura privind realizarea asistenţei la ore
|
24 |
|
Procedura de asigurare a dezvoltării profesionale
|
25 |
|
Procedură de mentorat pentru cadrele didactice noi/fără experienţă
|
26 |
|
Procedura privind aplicarea analizei SWOT
|
27 |
|
Procedura privind reglementarea accesului la informaţii de interes public
|
28 |
|
Procedura operaţională privind accesul personalului şi elevilor la echipamente
|
29 |
|
Procedura privind asigurarea serviciilor medicale de urgenţă (medic şcolar)
|
30 |
|
Procedura operaţională privind arhiva şcolii
|
31 |
|
Procedura de desfăşurare a activităţilor în cadrul comisiei de prevenire şi combatere a violenţei, de disciplină şi consiliere şcolară
|
32 |
|
Procedura privind funcţionarea laboratoarelor
|
33 |
|
Procedura privind funcţionarea PSI şi a protecţiei muncii
|
34 |
|
Procedura Comisiei de achiziţii publice
|
35 |
|
Procedura de desfăşurare a activităţilor în cadrul comisiilor tematice
|
36 |
|
Procedura de desfășurare a activităților în cadrul comisiilor metodice
|
37 |
|
Procedura operaţională privind modul de acţiune în caz de incendiu
|
38 |
|
Procedura operaţională privind modul de acţiune în caz de cutremur
|
39 |
|
Procedura privind desfăşurarea activităţilor extracurriculare
|
40 |
|
Procedura privind acordarea primului ajutor |
41 |
|
Procedura privind accesul în incinta unității școlare și părăsirea incintei unității școlare |
42 |